diumenge, de febrer 03, 2008

Un cap de setmana 'non stop!'

Doncs sí! aquest cap de setmana no hem parat, al divendres ja vam sortir cap a bcn! per recordar vells temps :) A sopar una espasa al Maur i cap a fer uns valibres a l'Apolo! Dissabte al matí a fer una volta pels encants, a descansar (encara que vam acabar jugant a la Wii) i a la nit a la tasca 'El corral', llàstima de no haver gaudit de l'assistència d'en Maradona... i després cap a Gràcia a rematar-ho :D

Finalment, com podia acabar millor el cap de setmana que amb un concert d'Antònia Font a l'auditori de Girona, amb l'Orquestra de Girona!!!! Us deixo amb una de les millors cançons!

Wa Yeah! - Antònia Font

Jo cant sa lluna i s´estrella, sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s´avioneta i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant es cafè i sa galeta quan dius "tu podries ser meu".
Què sexi, què dolça i què freda, wa yeah!
Sa zebra que passa un semàfor i com se desmunta un bidet,
Cosmètics i Margaret Astor, ja se com s´escriu Juliette!!!
Jo cant sa rosa i es cactus i moltes més coses també,
Un llapis d´Ikea, un pistatxo, wa yeah!
Què divertit lo que escric quan estic avorrit,
Per exemple es teu cos, es jersei destenyit,
Es carrer blanc de sol,
Es meu cos a damunt (per exemple) es teu llit,
De penombra i llençols amb es termo espenyat,
Per exemple adormits.
Jo cant sa lluna i s´estrella, sa jungla i es bosc animat,
Es tren, es vaixell, s´avioneta i es teu submarí aquí aparcat.
Jo cant sa fruita vermella i quan acabi riuré.