dimarts, de novembre 20, 2007

Un dia llarg

Avui ha sigut un dia llarg... he arribat a casa rebentat! amb ganes d'anar al sofà i deixar passar el temps sense fer res important... només mirar la tele... o si més no fer com si la mirés.
Sort que ahir vaig descobrir aquesta cançó! mai tant ben trobada ;-) va que d'aquí poc anem cap a amsterdam a veure la Sandra! Ueee!

Neuronas - Andy Chango

Hoy quiero quemar
un monton de neuronas
tengo que olvidar
las miles de horas
que debo currar

Tengo que elegir
entre millones de drogas
debo decidir
si quiero una sola
o quiero mezclar
¡TODAS!

Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoy me voy a intoxicar
Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoy me voy a intoxicar

Hoy quiero quemar
un monton de neuronas
tengo que olvidar
las miles de horas
que debo currar

Tengo que elegir
entre millones de drogas
debo decidir
si quiero una sola
o quiero mezclar
¡TODAS LAS DROGAS!

Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoy me voy a intoxicar

Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoy me voy a intoxicar

Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoooooooooooy me voy a intoxicar,
si!

Y a volar, a volar, a volar
(sha-la-la)
y a subirse a las olas del mar
(uh-uh-uh-uh)
hoy me voy a intoxicar
(uhhhhh)



El vídeo està en anglès/castellà... no he trobat cap altre :S